På torsdag ska jag gå på Kntnt:s andra frukostseminarium. Men eftersom den är fullsatt vill jag istället tipsa er om Kntnts tredje tillfälle. Den 13 mars kommer Sara Rosengren att ge praktiska exempel om att bygga ett kommunikationskapital som kan göra våra kunder mer villiga att ta del av vår kommunikation.

Bild på frukostseminarium om sökmotoroptimering hos Kntnt
Frukostseminarium om sökmotoroptimering med Magnus Äng, den 16 januari 2014. 

Bygg kommunikationskapital för ökat genomslag

Det här är ett tillfälle jag inte vill missa då jag ofta funderar på nya sätt jag kan få fler personer intresserade av det jag skriver. Både på bloggen och i mitt företag som copywriter.

Hur ofta tänker du på varför fler människor inte svarar, inte läser eller lämnar en skriver en kommentar på ditt blogginlägg? Detta är din chans att få svar och samla på dig några praktiska tips!

Den 15 mars ska Sara Rosengren visa genom forskningsresultat och praktiska exempel hur ditt företag kan bygga ett kommunikationskapital som gör personer mer villiga att ta del av vad du skriver. Du anmäler dig via Kntnt:s hemsida där du också kan se de andra frukostarna.

Sara är föreläsare, författare och docent i marknadsföring vid Centrum för konsumentmarknadsföring vid Handelshögskolan i Stockholm så detta har alla ingredienser för att bli en intressant morgon.

Glöm inte heller att varje frukostseminarium med Kntnt bjuder på frukost och allt mingel med morgontrötta Göteborgare du klarar av. Alltid kul att se vem man stöter på där.

Dag: Torsdag 13/3
Tid: Frukost från 7.30. Föreläsning 8.00 – 9.00. Eftermingel till 9.30 –
Plats: Visual Arena, Lindholmen Science Park, Lindholmspiren 3

Vi ses i veckan!

Facebooktwittergoogle_pluspinterestlinkedinmail

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Post Navigation